بارانی تر از همیشه!

من؟
من همانم ....
همان که سالهاست لحظه های سبز کودکی را تجربه می کند .
من ؟
من همانم ....
همان که سالهاست از لحظه های خالی از حضور روشن تو می گوید ، می خواند ، می نویسد ... و می گرید.
من ؟
من همانم ....
همان که سالهاست دیگر به کوچه همیشگی میعادگاه اقاقی و نسترن ، کوچه همیشگی چادر سفید و اسباب بازی ، کوچه همیشگی عروسک و آیینه و کوچه همیشگی خیس از ترنم باران پا نگذاشته است .
من ؟
من همانم ....
همان که هر گاه باران می آید چترش را می بندد و به سادگی یک پرنده خیس از ترنم غزل وار باران به کوچه پیچک پوش دلش سر می زند .
تو ...
راستی من برای که دارم از کوچه پیچک پوش دلم می گویم ؟
تو کیستی ؟
همجنسی از تبار باران ؟ یا همنفسی از همین آواره های این شهر بزرگ دود و نان حلال ؟
تو را می شناسم .
آری تو را می شناسم . شبی خسته ، از همین کوچه می گذشتی ...
یادم هست : باران می آمد و من که مثل هر شب رؤیاها ، تنها به دیدار کوچهء بن بست دلم آمده بودم تو را دیدم .
خسته می رفتی و من ...
من نگاهت می کردم .
باور کن به سادگی نگاه یک پرنده که از بالای آسمان به این زمین و انسانهایش نگریسته باشد... فقط نگاهت می کردم .
من مثل همیشه بی چتر ....
بی سرپناه ....
مثل تمام پرنده های این شهر بی پرنده ، آواره .....
تنها می رفتم . می رفتم تا به دنبال دفتر گمشده در خاطرات کودکی و تصمیم کبری که زیر همان درخت اقاقی همسایه جا مانده بود ، بگردم .
می رفتم تا آنسوی دیوار ، آنسوی همین کوچه پیچک پوش ، آنسوی خاطرات کودکی ، می رفتم تا آنسوی حضور تو ....
می رفتم تا سراغ از نشانی تازه تو بگیرم ....
نه ! می رفتم تا خودم را دوباره بیابم ... .
آخر نمی دانی .
نه ! تو نمی دانی که من سالهاست خودم را گم کرده ام .
تو نمی دانی که از آن روزی که بار از این کوچه خالی از فریاد های کودکانه بستی و رفتی من خودم را گم کردم .
تو نمی دانی که دیگر سالهاست فقط به خاطر این به این کوچه خالی نمی آیم که می ترسم خودم را پیدا کنم !
بگذار از اول دوره کنیم !
تو از کوچه خالی از اقاقی و پرنده رفتی ....
و من دیگر هیچ نمی دانم . همین !
می ترسم ...
میترسم خودم را در گوشه ای از همین کوچه " تنها " پیدا کنم .
میترسم خودم را در حال سنگ زدن به تمام پرنده هایی که نیستند ، در حال سنگ زدن به این زندگی مرداب وار ، در حال سنگ زدن به شاعرانی از تبار دیوانه ها پیدا کنم . بگذار راستش را بگویم ...
می ترسم خودم را " بدون تو" پیدا کنم .
حالا دوباره آمده ای که چه ؟
نگو مرا نشناختی که تو را بهتر از خود می شناسم .
دوباره آمده ای که تنها ماندنم را به یادم بیاوری ؟
می دانم که رفته ای و حالا پس از سالها خسته از تلاطم نگاههای غریب برگشتی .
می دانم که تو هم مثل من طاقت نگاههای نا آشناترینان با تبار شاعران دیوانه را نداری .
می دانم که در تمام این مدت با تمام رؤیاهایم همراه بوده ای اما ....
اما حالا دیگر دیر است .
دیر آمدی ای زود از دست رفته !
حالا دیگر سالهاست که هر قدر تلاش می کنم دیگر نمی توانم دیوار پیچک پوش را که با رفتنت ریخت دوباره از نو بسازم .
خودت ببین !
حالا دیگر سالهاست که شعرهایم بی قافیه و ردیف شده اند .
حالا تو از من بی قافیه چه می خواهی ؟!
دیر آمدی ای زود از دست رفته .... دیر آمدی .
حالا دیگر من ....
من همانم ....
همان که سالهای بی تو را تحمل کرد و سالهای با تو را توان تحمل ندارد!
 
 

 

نظرات 19 + ارسال نظر
حضرت عشق دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:21 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

دیشب دوباره، گویا خودم را خواب دیدم
در آسمان پر می کشیدم و لا به لای ابرها پرواز می کردم
بر شانه های خسته ام دستی کشیدم، انگار جای خالی چیزی...
چیزی شبیه بال، احساس می کردم...
خوشتر از این در جهان چه بود کار؟
دوست بر ِ دوست شد یار بر ِ یار...
------
سلام!
بعد از یه دوری طولانی مدت
حضرت عشق به روز شد...
منتظرتم!

شطحیات چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:45 ق.ظ http://page.parsiblog.com

سلام

امیر پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:46 ق.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

همه ی ما همانیم که بودیم !
...
خوبین ؟
امیدوارم حالتون خوب باشه ....
شاد باشید
فعلا

مریم خانومی چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:54 ب.ظ http://maryam-khanoomi.blogfa.com

فرا رسیدن سال نو و آغاز بهار زیبای طبیعت , منظر و مظهر صنع خداوند حکیم را به شما تبریک عرض نموده و موفقیت روز افزون همگان را در تمام عرصه های زندگی از ذات بی کرانش مسئلت می نمایم .
نوروز 87 مبارک !!!!!!! [گل]

(__\سکوت عشق/__) یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:13 ق.ظ http://talaatom.blogfa.com

نزدیکترین ستاره ها لاجرم درخشنده ترین ستاره ها نیستند... مجاورت همیشه نشانه مهربانی نیست. گاهی خاطره ای بس دور از واقعیتی که در ان غوطه وریم ملموس تر است
.
.
.
.
.
سال نو مبـــــــــــــارک

با بهترین آرزوها

ممنون که اومدی

وبلاگ خیلی زیبایی داری

شرمنده که دیر اومدم امیدوارم منو ببخشید

آخه مشکلی واسم پیش اومده

خیلی کم میام تو نت !

واسم دعا کن

وفاداران دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 ق.ظ http://www.salamkormuji.blogfa.com

سلام
مژده مژده مژده
بزودی در وب سلام حورموجی
درسهایی از نهج البلاغه حضرت
استادمنتشر می شود

سینا شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:24 ب.ظ http://bon1.blogsky.com

سلاااااااااااااااام وای اطهر باورم نمی شه وبت باز شده
چند بار از نرگسم پرسیدم اما جوابی نداد
دلم واسه همه بچه ها تنگ شده شکوه هنوز هست ولی تو بعد مدتها وبت باز شد
زودتر آپ کن مرسی

پویاپ شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:15 ق.ظ http://pouyap.blogf.com

سلام ...

موفق باشی ...

امید چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:23 ب.ظ

سلام به من میل بزن...مطالبت زیباست اطهر جان...


امید...

Firefox In bushehr چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:45 ق.ظ http://firefox.pws.ir

سلام ...

جشن انتشار فایرفاکس 3 در بوشهر ::..:..::

جمعه 14 تیرماه 1387 ::..:..::

ساعت 18 ::..:..::

میدان امام خمینی (ره) ...سالن شهید آوینی ... سازمان تبلیغات اسلامی ::..:..::

منتظرت هستیم ::..:..::

حتما به سایت سر بزن ::..:..::

مرکز نواوری جوانان استان بوشهر دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:03 ب.ظ http://www.noavarin.com

مرکز نوآوری جوانان استان بوشهر برگزار می کند:

"جشن پله پله تا خورشید"

با اهداف

برگزاری جشن:

۱) به مناسبت میلاد امام زمان (عج)

۲) به حمایت از جوانان و کودکان بی سرپرست استان بوشهر

۳) به حمایت از کودکان آسیب دیده در حادثه آتش سوزی شهرستان مرودشت

زمان:

سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۸۷ – ساعت ۱۹ الی ۲۱

مکان:

مجتمع فرهنگی هنری بوشهر

داش سعید دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ب.ظ http://saeed.bushehr.ws

سلام /. اینجا چرا آپ نمی شه . ؟

رضا دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:56 ق.ظ http://www.donyayeakkasi.blogfa.com

سلام

شما تو بوشهر زندگی می کنید.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پس حتما به من سر بزنید . یه عمره وبلاگ داریم به غیر از هم دانشگاهیامون دیگه یه بوشهری ندیدیم که نظر بزاره.
به چند تا از این بوشهریا بگین تا سراغ من هم بیان.

بوشهریاااااااااااااااااااااااااااااش صلوات[چشمک]

راستی چندتا عکس هم هست که اگه نظر بدین ممنون می شم.و زیر اون یه متن هست که می خوام نظر شما رو در مورد اون بدونم.
منتظرم تا بعد[گل]

(__\سکوت عشق/__) چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:24 ق.ظ http://talaatom.blogfa.com

یه دنیا حرف تو دلمه
یه دنیا بوقض تو گلومه

************
سلام
سکوت عشق بعد از یکسال و یکماه و ... آپ کرد
مثل همیشه منتظر حضوره پرمهرت هستم

تنها شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:51 ب.ظ http://www.bia2-kolbe.blogfa.com

وب زیبایی داری
به کلبه تنهایی ما هم سر بزنی خوشحال میشیم

صفا پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:55 ق.ظ http://www.peste.blogfa.com

سلام بسیار زیبا و دل پذیر بود وبلاگ قشنگ و پرمحتوایی داری به کلبه محقر من نیز اگر با قدوم منورتان قدم نهید
باعث خوشحالی ما خواهد شد
اگر با تبادل لینک موافق هستید من را با
ღ ღ ღ رهگذر غریب ღ ღ ღ
لینک کرده و خبرم کنید
منتظر حضور سبزتان هستم
همین الان بیا پیش من
یه وسیله هم فرستادم نترس بابا بنزین نمیخواد سوار شو بیا که منتظرتم .
..........(`-.................,.-')..
...........\..\\............/. //..
............\..\\........../. //..
..............\..\\......../. //..
..............\ ```´´´-//....
.............(___).(___)-.....
..............(0)......(0)``-._..
................|~......~ ,.`-..._..
................|...........|...`-...._..
........................|........../\..........`-._.........__...---'''''-..._..._..
................|.........|..\.............`-._ .. _.--' ................_..`...
................).........|...\.................``........................\`\..\.
............../...........|....\.............................................|.`\.\..
............./_....__)......\............................................|...`\.\.
.........../.............\.......|........................................../.......).).
..........|...............|......|......................................../......(.(.(.(..
..........|...............|......|....................................../.........).).).).
..........|..()...()...|......\.............|...............|..._.-'...........(.(.(..
..........`...............'........`._........|_____..|..|-'|..|..
............`--------'..............|..|.|..|............|..|..|..|..
.........................................|..|.|..|.............|..|..|..|..
.........................................|..|.|..|.............|..|..|..|..
............................._____ |..|.|..|____...|..|..|..|..
خوشحال میشم نظرت رو بدونم.




پازل شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:11 ق.ظ http://m-faza-p.blogfa.com

سلام دوست عزیز.اگر مایل به تبادل لینک هستید به من خبر بدید.

mostafa شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:15 ب.ظ http://bmb.blogsky.com/

salam man omadam bade 2 sal bia pisham montazeram

سعیده چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:32 ق.ظ

سلام
این متن خیلی قشنگ بود.این متن رو خودتون نوشتین یا از کسی نقل کردین؟
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد