ابی



بسیاری از ما صدای ابی را دوست داریم و با آن احساس نزدیکی می کنیم. در بین طرفداران ابی همه جور سنی را می بینیم: جوانان دیروز، جوان امروز و حتی نوجوانان (که ظاهرا در سال های آتی همچنان طرفدار ابی باقی خواهد ماند.) همصدایی تماشاچیان با ابی هنگام اجرای کنسرت هایش، ثابت می کند که آهنگهای او محبوبیت زیادی دارد.

از زمان پخش "شب"، اولین آهنگ ابی (که سالهای پیش دربرنامه میخک نقره ای تلویزیون ملی اجرا کرد)، تاکنون ترانه های جاودان زیادی با صدای او در خانه ها شنیده می شود.

آخرین آلبوم ابی با نام "شب نیلوفری" مجموعه ای است از ترانه های ایرج جنتی عطائی و ساخته های سیاوش قمیشی که حدود یک سال پیش بیرون آمد. ابی در حال حاضر سرگرم ضبط ترانه های جدید و بازسازی ترانه های ماندگار خودش به سبک الکترونیکی است. این آلبوم را دی جی الی گیتر و آرش تنظیم می کنند.

تازه ترین آهنگی که با صدای ابی وارد بازار شده، بازسازی آهنگ "ای یار بگو" است. این آهنگ با آرش، خواننده ایرانی مقیم سوئد، به طور دو صدائی اجرا شده است. "راه من"، از آهنگ های تازه دیگر ابی است که در سایت این خواننده www.ebi.net قابل شنید است.

ابی در کنسرتهای ماه آینده اش در کانادا، آمریکا، استرالیا و اروپا، احتمالا ترانه ای بنام " اگه خدا بودم" را، که از ترانه های آلبوم آینده اش است، اجرا خواهد کرد.

حال و هوای این آهنگ و تغییر ظاهر ابی در کنسرتهای اخیرش( عکس جدید از کنسرت کانادا) نشان می دهد که ابی با کمک همسر و مدیر برنامه هایشان (خانم مهشید) وارد مرحله جدیدی از زندگی هنری شده است.

ابی در حال حاضر در سوئد زندگی می کند و از روز شنبه (8 مه) به شهر لس آنجلس رفته تا برای کنسرتهایی که قرار است در آمریکا برگزار کند، آماده شود. بهزاد مجری و تهیه کننده برنامه "روز هفتم" قرار است با ابی ملاقات کند و سوالات شما را با او مطرح کند. پاسخ های ابی همراه با عکسهای جدید او در همین صفحه چاپ خواهد شد.

http://www.bbc.co.uk/persian/interactivity/guest/story/2005/05/050510_shr-bb-ebi.shtml

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد