خدایا

خدایا...

تو مسئولی خداوندا مرا بی آنکه خود خواهم اسیر زندگی کردی..

کدامین دست جز دست تو غم ریزد به کام من

چرا شد قرعهء محنت بنام من

که حتی نیمه شبها اشک غم ریزم بپای تو

به امید صفای تو ... به امید دوای تو ...


خدایا
   عاصی و خسته به درگاه تو روو کردم

نماز عشق را آخر به خون دل وضو کردم

دلم دیگر به جان آمد در این شبهای تنهایی

بیا بشنو تو فریادی که پنهان در گلو کردم

دلم دیگر به جان آمد در این شبهای تنهایی

بیا بشنو تو فریادی که پنهان در گلو کردم

دوست دارم خدا
خدایا 
گر تو درد عاشقی را میکشیدی

تو هم زهر جدایی رو به تلخی میچشیدی

اگر چون من به مرگ آرزوها میرسیدی

پشیمون میشدی از اینکه عشق رو آفریدی

پشیمون میشدی از اینکه عشق رو آفریدی

بگو هرگز سفر کردی سفر با چشم تر کردی

کسی را بدرقه با اشک تو با خون جگر کردی

ز شهر آرزوهایت به ناکامی گذر کردی

گل امید تو پرپر به خاک رهگذر کردی


خدایا 
گر تو درد عاشقی را میکشیدی

تو هم زهر جدایی رو به تلخی میچشیدی

اگر چون من به مرگ آرزوها میرسیدی

پشیمون میشدی از اینکه عشق رو آفریدی

پشیمون میشدی از اینکه عشق رو آفریدی


هرگز تو را فرموش نخواهم کرد
حتی اگر مرا از یاد ببری

 و هرگز از تو رنجور نخواهم شد

چرا که تو را دوست دارم

دیوانه وار عاشقت شدم

چرا که مهربانی را در وجودت دیدم

 با چشمانت وجودم را دگرگون ساختی

 و اگر تو نبودی هرگز عاشق نمی شدم

 نه تو از عشق من دست میکشی

 و نه قلب من از عشقت روی گردان می شود

 سوگند که وجود تو در سرنوشت من نوشته شده است و اگر با مژگانت اشاره ای کنی فرسنگها راه خواهم پیمود چرا که شب عشق بسیار طولانی است

 و قلبم در آرزوی تو می سوزد

 آنگاه که از برابر دیدگانم دور شوی

خورشید وجودت پنهان می گردد

 و ابرهای غم و اندوه مرا در بر می گیرند

 و به دنیای غریبی می برند

 همیشه در قلبم حضور داری

 و عشقت زندگی ام را گل باران کرده است

تمامی این دنیا را با قلبی پر از رمز و راز به دنبالت طی کرده ام



 
خدایا: به هر که دوست میداری بیاموز که : عشق از زندگی کردن بهتر است و به هر که دوست تر میداری بچشان که : دوست داشتن از عشق برتر است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد